Ciepło, innowacje, pomoc fachowców i zdalne kanały kontaktu z klientem, to główne elementy promowane podczas wiosennej kampanii reklamowej PGE, która zwraca uwagę na rozwój Grupy zgodnie z przyjętą strategią biznesową. Hasło wieńczące spot reklamowy, czyli „Trzymaj się ciepło. Jesteśmy w kontakcie.” nawiązuje do ekspansji Grupy i faktu, że PGE jest już nie tylko liderem na rynku energii elektrycznej, ale także ekologicznego ciepła systemowego trafiającego do polskich domów.
Nowa kampania pod wiodącym hasłem „Jesteśmy przy Tobie”, łącząca elementy wizerunkowe i produktowe, potrwa do końca czerwca.
Prezentujemy szeroki profil działania Grupy PGE i kilka ważnych obszarów szczegółowych ujętych w strategii Grupy. Podkreślamy pozycję lidera na rynku ciepła oraz innowacyjne podejście, akcentując również takie wartości jak stabilność i bezpieczeństwo – mówi Henryk Baranowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Jako największa grupa energetyczna w Polsce nieustannie rozwijamy się z myślą o naszych klientach, a łącząc doświadczenie z nowoczesnością zapewniamy im optymalny dobór produktów i usług. Dzięki temu cały czas jesteśmy obecni w ich życiu. Każdego dnia, w domu, w pracy, na ulicy, towarzyszy im dobra energia od PGE – dodaje Henryk Baranowski.
PGE w kampanii „Jesteśmy przy Tobie” promuje także usługi dodatkowe, w tym najpopularniejszą z nich, czyli ofertę z pomocą fachowców, a także zdalne kanały kontaktu
z klientami, czyli eBOK i eSklep, eksponując również zalety eFaktury. Działania promocyjne skupione wokół tych zagadnień pojawią się w kolejnej odsłonie kampanii, która wystartuje w maju.
W ramach najnowszej kampanii reklamowej pokazujemy codzienne sytuacje, w których urządzenia i instalacje otaczające naszych klientów pokazane są w przekroju. Można powiedzieć, że maszyny „odsłaniają swoje wnętrze” i napędzającą je energię od PGE. Idea przewodnia kampanii jest zgodna z filozofią naszego działania w obszarze obsługi klienta. Nasi konsultanci stają się doradcami coraz bardziej świadomych klientów, co w połączeniu z ciągle rozbudowywanym portfelem produktów i usług pozwala nam z pełną odpowiedzialnością mówić „Jesteśmy przy Tobie” – mówi Dariusz Czuk, prezes zarządu PGE Obrót.
W ramach kampanii wyprodukowano trzy spoty reklamowe. Jeden, o charakterze wizerunkowym i ogólnoproduktowym: https://www.youtube.com/watch?v=zRGxoQp_RTk , dostępny w wersji pełnowymiarowej oraz skróconej, a także spot pod hasłem „Przyszłość bez awarii”, promujący ofertę sprzedaży energii elektrycznej z usługą dodatkową od PGE Obrót. Pierwszy materiał emitowany jest także w salach kinowych sieci Cinema City i Multikina, a także w kinach lokalnych. Materiały z nowej kampanii są również publikowane w prasie, szczególnie w magazynach kolorowych. Można je zobaczyć także na nośnikach zewnętrznych w kilkudziesięciu miastach w całej Polsce. W miastach, w których znajdują się aktywa linii biznesowej PGE Energia Ciepła, pojawiły się billboardy przekrojowo pokazujące ciepło. Kampania „Jesteśmy przy Tobie” jest także mocno eksponowana w Internecie.
Ważnym elementem prowadzonych działań sprzedażowo-wizerunkowych jest również innowacyjny projekt pilotażowy „Włącz się na przyszłość” realizowany przez PGE Nowa Energia i PGE Obrót, umożliwiający darmowe testowanie nowych technologii we własnym domu. W tym celu stworzona została specjalna strona www.wlaczsienaprzyszlosc.pl , za pomocą której można zgłaszać swoją chęć dołączenia do wyselekcjonowanej grupy testerów tworzących docelowo wspólnie z PGE produkt z zakresu smart energy.
W związku z kampanią „Jesteśmy przy Tobie” nową szatę graficzną zyskała też znana już dobrze klientom strona www.zapewniamyenergie.pl .
PGE Obrót
press box
Link do strony artykułu: https://wm3.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/ruszyla-nowa-kampania-pge-pod-haslem-jestesmy-przy-tobie